Broad.Way Training Centre to innowacyjna inicjatywa edukacyjna stworzona przez Anetę Dargiel-Ledwożyw.
Projekt skierowany jest do nauczycieli oraz przedsiębiorców, którzy chcą odnosić sukcesy w dydaktyce oraz zarządzaniu zespołami i firmami.
Uczy jak pracować metodami twórczymi by nabywać i rozwijać kompetencje przyszłości.
Szkolenia odbywają się stacjonarnie, on-line i przez sprzedażgotowych kursów na stronie internetowej.
Lenart Interactive przygotował oprawę graficzną marki, oraz logo wraz z kolorystyką podstawową i uzupełniającą.
Kształt marki tworzył się podczas warsztatów prowadzonych przez Sylwię Dębowską Lenart (CEO Lenart Interactive).
Polegały one m.in. na dotarciu do niejawnych potrzeb i motywacji klientów oraz opracowaniu strategii komunikacji.
Efektem warsztatów jest też nazwa Broad.Way, w dosłownym tłumaczeniu “szeroka droga”.
Zaprojektowaliśmy strukturę strony www oraz jej wygląd i funkcjonalności (web design).
Nadaliśmy też stronie internetowej Broad.Way ostatecznego sznytu, by efekt końcowy był jak najbardziej zbliżony do projektu.
broad-way.pl