Najpierw musimy poznać Twoją firmę, by stworzyć sobie jej
obraz w głowie.
Zaproponujemy koncepcję wizualną – nowatorską, odważną,
zgodną Twoimi założeniami.
Dopasujemy kolory, stylistykę, motywy, czyli wszystko co sprawia,
że się wyróżniasz, z zachowaniem Twojego unikalnego charakteru.
Stworzymy logo, z którym Twoja marka będzie się utożsamiać przez lata.
Dostaniesz też mini księgę znaku i poradnik, jak prawidłowo korzystać
z logotypu.
C:9 M:9 Y:99 K:0
#f2d800
C:9 M:9 Y:0 K:99
#1d1c1e
C:9 M:99 Y:99 K:0
#d61719
C:0 M:99 Y:9 K:0
#f2d800
C:69 M:66 Y:0 K:0
#6860a8
C:77 M:0 Y:55 K:0
#00ad8e
C:0 M:21 Y:93 K:0
#ffcb00
C:0 M:90 Y:100 K:0
#e53212
To sposób prezentacji firmy w każdym jej aspekcie komunikacji
marketingowej.
To claim, czyli obietnica marki. Dzięki spójnemu przekazowi, Twoja marka
zapada w pamięć, budzi konkretne i zaplanowane skojarzenia.
Jednym słowem – staje się rozpoznawalna i odpowiednio pozycjonowana.
Niezależnie czy budujesz markę firmową czy markę osobistą, potrzebujesz
elementów wizaulnych do social mediów, ofert, prezentacji czy na www.
Dostarczamy baranding, którego efektem jest pozyskiwanie klientów,
którzy zaufali marce i uwierzyli w jej obietnicę.
Identyfikacja wizualna i spójny system wizualny
(język komunikacji wizualnej marki) to między innymi:
logotyp
księga znaku
kolorystyka
krój pisma – używane fonty i czcionki
druki firmowe (wizytówki, teczki, papier firmowy, koperty)
wygląd produktów, opakowań, etykiet
odzież firmowa
billboardy wewnętrzne, rollupy, oznakowanie siedziby firmy
ekspozycje (np. targowe, stoiskowe)
szata graficzna materiałów promocyjnych i reklamowych
hasło, slogan, motto
piosenka
C:21 M:37 Y:72 K:10
#c19753
C:97 M:62 Y:54 K:60
#002e37
C:7 M:3 Y:7 K:0
#f1f4f1
Największe światowe marki odnawiają swoje logotypy nawet co kilka lat, aby ich design odpowiadał trendom i dostarczał lepszych doświadczeń.
„Lifting” marki to najczęsciej zmiana logo. Czasami zmiana pozycjonowania i postrzegania marki na rynku.
Najważniejszym zadaniem rebrandingu jest odświeżenie, dodanie marce nowych, określonych właściwości, podkreślenie zmian produktowych lub wewnątrz firmy.
Rebranding zastosuj, gdy zmieniają się warunki rynkowe, trendy, a także gdy obecny branding nie oddaje rozwoju twojej firmy.
C:0 M:30 Y:94 K:0
#fab900
C:2 M:80 Y:100 K:0
#1e74e0f
C:1 M:99 Y:97 K:0
#e20613
C:12 M:97 Y:12 K:2
#d11276
C:34 M:94 Y:0 K:0
#b02684
C:77 M:28 Y:0 K:0
#0095db
gradient_1
gradient_2
gradient_3
Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000750685, NIP: 7393919889, REGON: 381494679
Płatności realizowane są przez: