Wideo, live i nowe formaty na Facebooku i Instagramie - Social Media Lenart Interactive

Wideo, live i nowe formaty na Facebooku

Wideo, live i nowe formaty na FB i Instagramie – Facebookowe Śniadania Mistrzów

Aż 90% informacji jakie odbiera nasz mózg z otoczenia to przekaz wizualny! Do tego osoby, które widziały wideo, kupują 2 razy częściej niże te, które filmu nie widziały.  Obraz przemawia do nas 60.000 razy bardziej niż tekst.

To wystarczające dane, by wprowadzić formaty wideo do swojej strategii social media.

Każdy nowy format wprowadzany przez kanały social media warte są uwagi i naszego zaangażowania, by właściwie budować przekaz online.

Dziś każdy na FB może podejrzeć reklamy konkurencji, czy też dodać ogłoszenie o pracę. Od niedawna pojawiła się także możliwość tworzenia postów z materiałem błyskawicznym czyli tzw. kanwa. To prosta konfiguracja, szybkie ładowanie i szerokie zastosowanie.

Wachlarz formatów wideo na FB to także wideo post, karuzela, pokaz slajdów, stories i wspomniane wcześniej animowane zdjęcia.
Nie wszyscy korzystają z tak wielu możliwości, a warto!

Pamiętajcie, że do 2021 r. filmy na urządzeniach mobilnych będą stanowiły aż 78% wszystkich danych przesyłanych w sieciach komórkowych.

 

Sprawdź podpowiedzi, o których Sylwia mówiła na naszym ostatnim Facebookowym Śniadaniu Mistrzów 🙂

Obejrzyj prezentację 

 


 

 

 

About
Zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem dla nich strategii promocji. Pomaga uporządkować marketing, pokazuje jak znaleźć słabe strony w organizacji i postawić na atuty. Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów. Sylwia Dębowska-Lenart od 7 prowadzi agencję kreatywną Lenart Interactive. Wśród jej klientów jest m.in. Decathlon Olsztyn, Koemi, ITM Software House oraz Browar Kormoran. Zainicjowała w Olsztynie Facebookowe Śniadania Mistrzów – spotkania dla biznesu, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Jest także hostem LinkedIn Local w Olsztynie. Otrzymała wyróżnienie Lady Business Awards za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku. Jest absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym trenerem biznesu i doświadczonym mentorem marketingu. Uczy przedsiębiorców jak dzięki optymalizacji działań online pozyskiwać nowe rynki i wyposaża ich w nowoczesne narzędzia do pracy w Internecie. Szkoli m.in. z zakresu strategii marketingowych, social mediów, Facebook ads i e-marketingu. Oprócz tego publikuje w branżowych mediach i występuje na konferencjach inspirując do poszukiwania prawdziwych wartości i trafnej narracji.

Wpisz frazę i naciśnij ENTER, aby ją wyszukać