Wideo, live i nowe formaty na Facebooku

Wideo, live i nowe formaty na FB i Instagramie – Facebookowe Śniadania Mistrzów

Aż 90% informacji jakie odbiera nasz mózg z otoczenia to przekaz wizualny! Do tego osoby, które widziały wideo, kupują 2 razy częściej niże te, które filmu nie widziały.  Obraz przemawia do nas 60.000 razy bardziej niż tekst.

To wystarczające dane, by wprowadzić formaty wideo do swojej strategii social media.

Każdy nowy format wprowadzany przez kanały social media warte są uwagi i naszego zaangażowania, by właściwie budować przekaz online.

Dziś każdy na FB może podejrzeć reklamy konkurencji, czy też dodać ogłoszenie o pracę. Od niedawna pojawiła się także możliwość tworzenia postów z materiałem błyskawicznym czyli tzw. kanwa. To prosta konfiguracja, szybkie ładowanie i szerokie zastosowanie.

Wachlarz formatów wideo na FB to także wideo post, karuzela, pokaz slajdów, stories i wspomniane wcześniej animowane zdjęcia.
Nie wszyscy korzystają z tak wielu możliwości, a warto!

Pamiętajcie, że do 2021 r. filmy na urządzeniach mobilnych będą stanowiły aż 78% wszystkich danych przesyłanych w sieciach komórkowych.

 

Sprawdź podpowiedzi, o których Sylwia mówiła na naszym ostatnim Facebookowym Śniadaniu Mistrzów 🙂

Obejrzyj prezentację 

 

[slideshare id=115721080&doc=sniadanie3-lenartpdf-180921062621]