Storytelling by Paweł Tkaczyk - Agencja kreatywna Lenart interactive

Storytelling
by
Paweł Tkaczyk

11 września 2019 r.

15 października 2019 r.

godziny 9:00 - 16:00

ul. Kasprowicza 4, Olsztyn

trener Paweł Tkaczyk

Podczas szkolenia będzie zapewniona przerwa kawowa i lunch
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa

Co
zyskasz?

  • Na nasyconych rynkach coraz ciężej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.
  • Jak zatem podejmujemy decyzję, kiedy wszystkie produkty zaczynają robić to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Storytelling w biznesie

  • Storytelling jest potężną techniką, która pozwala na przekonywanie innych do swoich idei. Zobaczysz, w jaki sposób wziąć nieoszlifowany pomysł i przekształcić go w opowieść-ideę, która będzie porywać za sobą słuchaczy.
  • 1. Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? O tym, co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.
  • 2. Co czyni dobrą historię?
  • Fabuła
  • Konflikt
  • Świat
  • Bohaterowie
  • 3. Monomit jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów.
  • Koncepcja monomitu
  • Podróż bohatera
  • Omówienie dobrych i złych przykładów
  • 4. Źródła konfliktu
  • 5. Sposoby opowiadania
  • Medium
  • Cross-media storytelling – marketingowe narzędzie przyszłości
  • Przykłady dobrych opowieści marki
  • 6. Marka jako archetyp
  • Sposoby tworzenia marek przy użyciu metod storytellingowych
  • Marketing opowieści – angażowanie konsumentów
  • Co nas fascynuje? O sztuce przyciągania uwagi
  • 7. Jak kanały marketingowe (social media itp.) wpisują się w marketing opowieści?
  • Przykłady w wykonaniu dobrych marek
  • 8. Pytania i odpowiedzi

Trener
Paweł
Tkaczyk

  • Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. W 2011 roku został uhonorowany nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Jest autorem bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku), „Grywalizacji” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress) oraz najnowszej „Narratologii” (PWN, 2017).
  • Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.
  • Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Credit Agricole, Money.pl
  • Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media.
  • Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży.
  • W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

Opinie naszych
klientów

Zarejestruj się
na szkolenie

Jak zdobyć
dofinansowanie

Szkolenie z możliwością dofinansowania do 80%.
Skontaktuj się z nami i zapisz na szkolenie.


Jak zdobyć dofinansowanie:

  1. Wybierz szkolenie z oferty Lenart Interactive.
  2. Skontaktuj się z operatorem w Twoim województwie. Wypełnij wniosek i podpisz umowę z operatorem.
  3. Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.
  4. Opłać i zrealizuj szkolenie.
  5. Skontaktuj się z operatorem, by otrzymać refundację.



Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z Kasią lub Olą - pomogą przygotować dokumenty.

Biuro

ul. Kasprowicza 4 lok. 28
(Koszary Funka) 10-220 Olsztyn

email marketing powered by FreshMail
 

email marketing powered by FreshMail
 

email marketing powered by FreshMail