Paweł Tkaczyk - Copywriting w Internecie i Social Mediach - Agencja kreatywna Lenart interactive

Copywriting
w Internecie
i Social Mediach

10 września 2019 r.

14 października 2019 r.

godziny 9:00 - 16:00

ul. Kasprowicza 4, Olsztyn

trener Paweł Tkaczyk

Podczas szkolenia będzie zapewniona przerwa kawowa i lunch
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa

Do kogo
skierowane
jest szkolenie

  • Do przedsiębiorców, marketerów, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, freelancerów,
  • Do osób, które planują rozwijać swoją markę osobistą albo biznesową,
  • Do tych, którzy wykorzystują słowo pisane na stronie www, w social mediach, na blogu.

Copywriting - sposób, w jaki
komunikujesz swoje idee decyduje o tym,
czy uda się je sprzedać

  • 1. Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
  • Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
  • Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
  • Persona: podstawowa analiza wstępna.
  • Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.
  • 2. Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy
  • Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
  • Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
  • Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
  • Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?
  • 3. Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
  • Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy
  • Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
  • Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
  • Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
  • Storytelling w warsztacie copywritera
  • 4. Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
  • Jak dostać się do opery?
  • O testach A/B.
  • Psychologia copywritingu.
  • 5. Pytania i odpowiedzi

Trener
Paweł
Tkaczyk

  • Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. W 2011 roku został uhonorowany nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Jest autorem bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku), „Grywalizacji” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress) oraz najnowszej „Narratologii” (PWN, 2017).
  • Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.
  • Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Credit Agricole, Money.pl
  • Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media.
  • Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży.
  • W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

Opinie naszych
klientów

Zarejestruj się
na szkolenie

Jak zdobyć
dofinansowanie

Szkolenie z możliwością dofinansowania do 80%.
Skontaktuj się z nami i zapisz na szkolenie.


Jak zdobyć dofinansowanie:

  1. Wybierz szkolenie z oferty Lenart Interactive.
  2. Skontaktuj się z operatorem w Twoim województwie. Wypełnij wniosek i podpisz umowę z operatorem.
  3. Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.
  4. Opłać i zrealizuj szkolenie.
  5. Skontaktuj się z operatorem, by otrzymać refundację.



Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z Kasią lub Olą - pomogą przygotować dokumenty.

Biuro

ul. Kasprowicza 4 lok. 28
(Koszary Funka) 10-220 Olsztyn

email marketing powered by FreshMail
 

email marketing powered by FreshMail
 

email marketing powered by FreshMail