Tagalo to firma zajmująca się budową pasywnych domów modułowych. Dzięki użyciu naturalnych materiałów i nowoczesnych technologii powstaje budynek ekologiczny, którego mikroklimat sprzyja dobremu zdrowiu.
Zaś wygodę mieszkania zapewniają inteligentne systemy elektroniczne.
Lenart Interactive towarzyszył jej założycielom od początku.
Podczas warsztatów powstała nazwa firmy – Tagalo – od połączenia słowa “talo” (w języku fińskim “dom”) i “AG” inicjałów założycieli firmy (Grzegorz i Artur).
Przygotowując graficzną oprawę marki naszym celem było podkreślenie solidności i innowacyjności firmy oraz jej związków z naturą i skandynawską tradycją budownictwa.
Logo to połączenie kształtu domu i drzewa, sugeruje naturalność i związek z naturą.
Proste, czytelne liternictwo ma budzić zaufanie i podkreślać solidność produktu i innowacyjność marki.
Wypracowany został claim marki, który obrazuje ekologiczny charakter domu.
Wspólnie wypracowaliśmy wartości i wyróżniki marki oraz sposoby na ich przedstawienie.
Dla Tagalo zbudowaliśmy przejrzystą i prostą stronę internetową.
Lenart Interactive odpowiedzialny był też za przygotowanie merytoryczne wszystkich zamieszczonych na niej treści oraz copywriting.
Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000750685, NIP: 7393919889, REGON: 381494679
Płatności realizowane są przez: