Tagalo

branding, web design

Lenart Interactive - Taglao

Tagalo to firma zajmująca się budową pasywnych domów modułowych. Dzięki użyciu naturalnych materiałów i nowoczesnych technologii powstaje budynek ekologiczny, którego mikroklimat sprzyja dobremu zdrowiu.
Zaś wygodę mieszkania zapewniają inteligentne systemy elektroniczne.

Strategia marketingowa

Lenart Interactive towarzyszył jej założycielom od początku. 
Podczas warsztatów powstała nazwa firmy – Tagalo – od połączenia słowa “talo” (w języku fińskim “dom”) i “AG” inicjałów założycieli firmy (Grzegorz i Artur).

Przygotowując graficzną oprawę marki naszym celem było podkreślenie solidności i innowacyjności firmy oraz jej związków z naturą i skandynawską tradycją budownictwa. 

Branding i logo

Logo to połączenie kształtu domu i drzewa, sugeruje naturalność i związek z naturą.
Proste, czytelne liternictwo ma budzić zaufanie i podkreślać solidność produktu i innowacyjność marki. 
Wypracowany został claim marki, który obrazuje ekologiczny charakter domu.

Wspólnie wypracowaliśmy wartości i wyróżniki marki oraz sposoby na ich przedstawienie.

Web design

Dla Tagalo zbudowaliśmy przejrzystą i prostą stronę internetową.
Lenart Interactive odpowiedzialny był też za przygotowanie merytoryczne wszystkich zamieszczonych na niej treści oraz copywriting.

Tagalo - strona www