Kasia Syrówka

rebranding, web design

Kasia Syrówka jest doświadczonym praktykiem biznesu i mentorką rozwoju organizacji opartej na potencjale ludzi.

Naszym zadaniem było stworzenie nowego projektu logotypu, który najlepiej będzie służył biznesowi klientki.

Rebranding

Punktem wyjścia do powstania logotypu była grafika przedstawiająca mózg zbudowany z kółek.
W wyniku uproszczenia powstał syntetyczny symbol umysłu, a w efekcie nałożenia na siebie kół – litera „S”.

Minimalistyczne, bezszeryfowe liternictwo dodało projektowi nowoczesności. Intensywne kolory przywodzą na myśl kreatywność, odwagę i otwartość.

Intensywne kolory przywodzą na myśl kreatywność, odwagę i otwartość.

25 szablonów do edycji

Klientce zależało na możliwie szybkiej i samodzielnej edycji grafik do social mediów. Dlatego zaprojektowaliśmy dla niej szereg ikon, elementów i teł do wykorzystania w programie Canvie.

Udana współpraca zaowocowała tym, że dla Kasi Syrówki zrealizowaliśmy już kilka zróżnicowanych projektów graficznych – logotypy, projekty graficzne do social mediów.