Conversa to szkoła, w której dzieci i dorośli mogą uczyć się aż 8 języków obcych. To szkoła, w której nauka jest przyjemnością. Nauczyciele mają świeże pomysły i lubią swoją pracę, a uczniowie lubią przychodzić na lekcje.
Wartości marki
Lenart Interactive zajął się odświeżeniem wizerunku Conversy. Zależało nam na podkreśleniu jej dobrej energii, otwartości, innowacyjności.
Nowe logo
Logo to znak, w którym powinna się zmieścić cała idea firmy. Ponieważ Conversa oznacza po hiszpańsku rozmowę, zdecydowaliśmy się na jej symbol.
Ciemne tło starego logotypu zastąpiliśmy bielą, a czarny kolor – żywymi barwami. Różnorodne kolory podkreślają wielokulturowość, dialog i otwartość w kontaktach z innymi ludźmi.
Dedykowana struktura www
Ważnym zadaniem było przedstawienie w prosty i czytelny sposób bardzo szerokiej oferty firmy.
Przygotowanie struktury strony www wraz z licznymi integracjami, formularzami kwalifikacyjnymi, zapisami on-line – to było bardzo ciekawe wyzwanie.