Kormoran to browar o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim.
Znany jest z najwyższej jakości piwa, które regularnie trafia na szczyty
rankingów branżowych.
Sztuka Kormorana
Na pierwszym etapie współpracy celem była zmiana wizerunku Kormorana
z browaru, który robi dobre piwo, na browar, który warzenie piwa podniósł
do rangi sztuki.
Natura
Postawiliśmy też na pokazanie piw Kormorana w połączeniu z naturą,
co nawiązywało do naturalnych składników, z których piwo zostało uwarzone
oraz do Warmii i Mazur, z którymi to regionami związane jest geograficznie.
Piwa Premium
Szczególny nacisk położyliśmy na coroczne premiery piw luksusowych
Browaru Kormoran. Oczekiwanie na nie zaczyna się już wczesną jesienią,
by kulminację osiągnąć w październiku i listopadzie.
Nowe etykiety
Zaprojektowaliśmy nowe etykiety dla piw z Browaru Kormoran.
Zadanie polegało m.in. na stworzeniu wspólnego klucza estetycznego
dla różnych linii piw, który byłby zgodny z ideą marki
i przyciągał uwagę klientów.
Chcieliśmy, by strona internetowa Browaru Kormoran mówiła –
nasze piwo to szlachetny trunek.
Postawiliśmy na elegancką oprawę z elementami złota
i prostą strukturę.
Najnowsze wiadomości publikowane są na blogu.
W działaniach marketingowych Browaru Kormoran
kluczową rolę odgrywają media społecznościowe.
To za ich pomocą następuje interakcja z obecnymi i potencjalnymi klientami,
a także kreowany jest lżejszy, bardziej przyjazny wizerunek marki.
Dbamy o zaangażowanie fanów na Facebooku i Instagramie.
Urozmaicone formy przekazu – grafiki, zdjęcia, animacje i filmy
Instagram – instagram.com/browar_kormoran
Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000750685, NIP: 7393919889, REGON: 381494679
Płatności realizowane są przez: