Kormoran to browar o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim. Znany jest z najwyższej jakości piwa, które regularnie trafia na szczyty rankingów branżowych.
Strategia marketingowa
Sztuka Kormorana Na pierwszym etapie współpracy celem była zmiana wizerunku Kormorana z browaru, który robi dobre piwo, na browar, który warzenie piwa podniósł do rangi sztuki.
Natura Postawiliśmy też na pokazanie piw Kormorana w połączeniu z naturą, co nawiązywało do naturalnych składników, z których piwo zostało uwarzone oraz do Warmii i Mazur, z którymi to regionami związane jest geograficznie.
Piwa Premium Szczególny nacisk położyliśmy na coroczne premiery piw luksusowych Browaru Kormoran. Oczekiwanie na nie zaczyna się już wczesną jesienią, by kulminację osiągnąć w październiku i listopadzie.
Branding
Nowe etykiety Zaprojektowaliśmy nowe etykiety dla piw z Browaru Kormoran. Zadanie polegało m.in. na stworzeniu wspólnego klucza estetycznego dla różnych linii piw, który byłby zgodny z ideą marki i przyciągał uwagę klientów.
Strona www - piwo na poziomie
Chcieliśmy, by strona internetowa Browaru Kormoran mówiła – nasze piwo to szlachetny trunek. Postawiliśmy na elegancką oprawę z elementami złota i prostą strukturę.