Komu potrzebny doktorat z Facebooka - Agencja kreatywna Lenart interactive

Komu potrzebny doktorat z Facebooka

Ludzie wolą przeczytać chwytliwy nagłówek, niż rzeczywiście zrozumieć jak coś działa.

Facebook to największa platforma social media, do której codziennie na całym świecie loguje się 1,56 mld osób. Mimo wielu interesujących alternatyw.

 

 Zmiana Modeli Biznesowych

Mówiąc szczerze, część przedsiębiorców po prostu nie ogarnia nowej rzeczywistości. Irytuje się na pokolenie Z, bo łatwiej oceniać niż zrozumieć.

Technologia Blockchain wydaje się fanaberią nerdów, a może się okazać, że w niedługim czasie będą musiały uwzględniać ją rządy państw w swoich budżetach.

Chcemy mieć sztywne teksty na stronach internetowych, dlatego boimy się jak ognia otwartej komunikacji w social mediach. Bo co, jak ktoś nam wpisze komentarz nie po naszej myśli, lub dotknie tematu, który chciałeś przemilczeć..

 

Komunikacja 21. wieku

Klienci przejęli dziś znaczącą część komunikacji o naszych markach.

Skąd czerpią wiedzę? Po pierwsze – z własnych doświadczeń.

Ale po zerowe – z twojego fanpage’a fb, Instagrama, www czy LinkedIna, na którym kontrolnie

założyłeś konto rok temu i nic nie publikujesz.

Jak tam wypadasz? Jaki obraz budujesz, co pozostaje w pamięci i emocjach po wizycie

W twoich social mediach?

 

Facebook sprzedaje

Nie ma dnia, w którym byśmy nie słyszeli tego od naszych klientów. Sami widzimy

to w kampaniach, które realizujemy.

To prawda. Ale żeby to się zadziało musisz spełnić jeszcze kilka innych warunków.

W skrócie: muszą Cię znać, wiedzieć gdzie Cię znaleźć, docenić wartość twojej propozycji i uwierzyć w obietnicę.

Przypomnij sobie, czym jest marketing mix powiększony do 7P (łatwo wyguglasz).

 

Czas i pieniądze

Social media to nie szybka randka na jednorazowy seks.

To długofalowy związek, w którym warto dać się poznać z jak najlepszej strony, celebrować małe sukcesy i starać się być lepszym każdego dnia. Czasami przeprosić, za niedociągnięcie, innym razem rozbawić, gdy smutno. Potrzeba na to czasu i pieniędzy. Ale jeśli już się zaangażujesz, to miej pewność że flirtujesz z właściwym wybrankiem czy wybranką.

 

Zgodnie z celami biznesu

Bardzo często słyszę – nie mam czasu na tego facebooka i wymyślanie postów, skąd mam wziąć grafiki czy zdjęcia?

I wtedy wkraczamy my, cali na różowo i wspieramy ❤

Zanim powiemy, co się sprawdzi u Ciebie, zrobimy research, porozmawiamy z Tobą o celach biznesowych i wartościach, a dopiero potem wkroczymy na kreatywną ścieżkę i budowanie wyjątkowej tożsamości marki.

 

Jak to jest u Ciebie?

Chciałbyś, aby twoje treści były spójne i atrakcyjne?

Aby budowały zaangażowaną społeczność wokół twojej marki?

I oczywiście, by z Facebooka, Instagrama wpadały zapytania o ofertę??

 

Przyjdź, zadzwoń. Porozmawiajmy.

Być może będziesz mógł zrzucić na nas swój problem.

A my, wiesz, „doktoryzujemy” się niedługo z Facebooka 🙂

Abyś ty mógł osiągać mistrzostwo w swojej branży.

 

Zapraszam Cię do Lenart interactive

Sylwia Dębowska-Lenart

biuro@lenartinteractive.pl

 

 

About
Zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem dla nich strategii promocji. Pomaga uporządkować marketing, pokazuje jak znaleźć słabe strony w organizacji i postawić na atuty. Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów. Sylwia Dębowska-Lenart od 7 prowadzi agencję kreatywną Lenart Interactive. Wśród jej klientów jest m.in. Decathlon Olsztyn, Koemi, ITM Software House oraz Browar Kormoran. Zainicjowała w Olsztynie Facebookowe Śniadania Mistrzów – spotkania dla biznesu, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Jest także hostem LinkedIn Local w Olsztynie. Otrzymała wyróżnienie Lady Business Awards za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku. Jest absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym trenerem biznesu i doświadczonym mentorem marketingu. Uczy przedsiębiorców jak dzięki optymalizacji działań online pozyskiwać nowe rynki i wyposaża ich w nowoczesne narzędzia do pracy w Internecie. Szkoli m.in. z zakresu strategii marketingowych, social mediów, Facebook ads i e-marketingu. Oprócz tego publikuje w branżowych mediach i występuje na konferencjach inspirując do poszukiwania prawdziwych wartości i trafnej narracji.

Wpisz frazę i naciśnij ENTER, aby ją wyszukać