Jak budować najlepsze doświadczenie klienta w 2019 - Agencja kreatywna Lenart interactive

Jak budować najlepsze doświadczenie klienta w 2019

4 Facebookowe Śniadanie Mistrzów

Narzędzia zmieniają się kilka razy w roku. Automatyzacja postępuje.

Jak zatem zwrócić uwagę odbiorcy, a nie starać się oszukać algorytmy Facebooka? Jak zaangażować odbiorcę? Jaką formę komunikacji wybrać?

Dowiedz się, jak wykorzystać dostępne narzędzia i co będzie działało w 2019r.

Pamiętaj, że czas to Twój przyjaciel, a strategia marketingowa online niech opiera się na zasobach ludzkich, nie liczbach.

Zaangażuj odbiorcę, aby przyłączył się do Twojej marki, poznał i polubił ją. Dopiero wówczas możesz liczyć na to, że klient podejmie działanie.

 

Sprawdź co się sprawdza w komunikacji marketingowej w social mediach, poznaj trendy na 2019 r. i sprzedawaj skutecznie!

 

 

 

OBEJRZYJ PREZENTACJĘ

 

 


 

 

 

A teraz sprawdź, co na temat nadchodzących trendów mają do powiedzenia nasi wybitni eksperci:

MARIUSZ ŁODYGA – najważniejsze trendy rozwoju marki w 2019r.

 

 

MATEUSZ CZECH – co chatboty mogą zrobić dla Waszego biznesu?

 

 

PAWEŁ TKACZYK – na co zwrócić uwagę przy projektowaniu kampanii reklamowej?

 

About
Zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem dla nich strategii promocji. Pomaga uporządkować marketing, pokazuje jak znaleźć słabe strony w organizacji i postawić na atuty. Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów. Sylwia Dębowska-Lenart od 7 prowadzi agencję kreatywną Lenart Interactive. Wśród jej klientów jest m.in. Decathlon Olsztyn, Koemi, ITM Software House oraz Browar Kormoran. Zainicjowała w Olsztynie Facebookowe Śniadania Mistrzów – spotkania dla biznesu, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Jest także hostem LinkedIn Local w Olsztynie. Otrzymała wyróżnienie Lady Business Awards za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku. Jest absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym trenerem biznesu i doświadczonym mentorem marketingu. Uczy przedsiębiorców jak dzięki optymalizacji działań online pozyskiwać nowe rynki i wyposaża ich w nowoczesne narzędzia do pracy w Internecie. Szkoli m.in. z zakresu strategii marketingowych, social mediów, Facebook ads i e-marketingu. Oprócz tego publikuje w branżowych mediach i występuje na konferencjach inspirując do poszukiwania prawdziwych wartości i trafnej narracji.

Wpisz frazę i naciśnij ENTER, aby ją wyszukać