Instagram i LinkedIn – jak działają social media w 2019 r.

INSTAGRAM I LINKEDIN – JAK DZIAŁAJĄ SOCIAL MEDIA W 2019 R.

Facebook, Instagram czy LinkedIn? Którą platformę wybrać dla promocji własnej marki?

 

W świecie przesyconym informacjami, obarczonym ryzykiem hejtu, trudno jest nam trafić z przekazem do pożądanego odbiorcy. To, na czym nam najbardziej zależy, to przykuć jego uwagę i zdobyć zaangażowanie.

Dlatego musimy wykorzystywać bieżące trendy w komunikacji i designie, by nasze zasięgi nie spadły. Prezentowane treści i wartości muszą być interesujące dla naszej grupy odbiorców, muszą być ciekawe i zaskakujące. Dobrze, żeby nawiązywały do aktualnych wydarzeń (real time marketing). Musimy jednak pamiętać, że podstawa to zdefiniowana grupa odbiorców!

Szukaj rozwiązań pasujących do oczekiwań swoich odbiorców, nie bombarduj produktem, niech zostanie w tle. Pokaż interesującą historię, edukuj, bądź szczery w swojej komunikacji. Szukaj własnych nietypowych rozwiązań i czerp inspiracje od najlepszych, by Twoje social media tętniły życiem!

 

Więcej podpowiedzi znajdziesz w naszej prezentacji z 5 Facebookowego Śniadania Mistrzów! Zapraszam!