Instagram i LinkedIn - jak działają social media w 2019 r. - Agencja kreatywna Lenart interactive

Instagram i LinkedIn – jak działają social media w 2019 r.

Facebook, Instagram czy LinkedIn? Którą platformę wybrać dla promocji własnej marki?

 

W świecie przesyconym informacjami, obarczonym ryzykiem hejtu, trudno jest nam trafić z przekazem do pożądanego odbiorcy. To, na czym nam najbardziej zależy, to przykuć jego uwagę i zdobyć zaangażowanie.

Dlatego musimy wykorzystywać bieżące trendy w komunikacji i designie, by nasze zasięgi nie spadły. Prezentowane treści i wartości muszą być interesujące dla naszej grupy odbiorców, muszą być ciekawe i zaskakujące. Dobrze, żeby nawiązywały do aktualnych wydarzeń (real time marketing). Musimy jednak pamiętać, że podstawa to zdefiniowana grupa odbiorców!

Szukaj rozwiązań pasujących do oczekiwań swoich odbiorców, nie bombarduj produktem, niech zostanie w tle. Pokaż interesującą historię, edukuj, bądź szczery w swojej komunikacji. Szukaj własnych nietypowych rozwiązań i czerp inspiracje od najlepszych, by Twoje social media tętniły życiem!

 

Więcej podpowiedzi znajdziesz w naszej prezentacji z 5 Facebookowego Śniadania Mistrzów! Zapraszam!

 

 

About
Zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem dla nich strategii promocji. Pomaga uporządkować marketing, pokazuje jak znaleźć słabe strony w organizacji i postawić na atuty. Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów. Sylwia Dębowska-Lenart od 7 prowadzi agencję kreatywną Lenart Interactive. Wśród jej klientów jest m.in. Decathlon Olsztyn, Koemi, ITM Software House oraz Browar Kormoran. Zainicjowała w Olsztynie Facebookowe Śniadania Mistrzów – spotkania dla biznesu, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Jest także hostem LinkedIn Local w Olsztynie. Otrzymała wyróżnienie Lady Business Awards za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku. Jest absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym trenerem biznesu i doświadczonym mentorem marketingu. Uczy przedsiębiorców jak dzięki optymalizacji działań online pozyskiwać nowe rynki i wyposaża ich w nowoczesne narzędzia do pracy w Internecie. Szkoli m.in. z zakresu strategii marketingowych, social mediów, Facebook ads i e-marketingu. Oprócz tego publikuje w branżowych mediach i występuje na konferencjach inspirując do poszukiwania prawdziwych wartości i trafnej narracji.

Wpisz frazę i naciśnij ENTER, aby ją wyszukać