- Agencja kreatywna Lenart interactive

Social Media w trudnych branżach – 7 Facebookowe Śniadanie Mistrzów

 

Jak promować markę, która na pierwszy rzut oka  nie wydaje się być sexy?

Jak mówić o skomplikowanych sprawach i niszowych produktach, by mocniej biły serca klientów?

Jak zdobywać uwagę i zamówienia przez Facebooka?

 

Aby tworzyć content atrakcyjny dla Twojego klienta, zastanów się jakie może mieć problemy związane z Twoją branżą.

Spróbuj potraktować swoją markę nieco mniej serio i wykorzystać żart do zaangażowania jego emocji.

Pomyśl, jak wykorzystać bieżące wydarzenia do tworzenia angażujących treści w social media. Wykorzystuj rożne formy postów dostępne w narzędziach kanału social media.

I zawsze mów o tym, co jest ważne dla twojego klienta!

 

Więcej wskazówek znajdziesz w prezentacji z 7 Facebookowego Śniadania Mistrzów:

 

 

 

About
Zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem dla nich strategii promocji. Pomaga uporządkować marketing, pokazuje jak znaleźć słabe strony w organizacji i postawić na atuty. Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów. Sylwia Dębowska-Lenart od 7 prowadzi agencję kreatywną Lenart Interactive. Wśród jej klientów jest m.in. Decathlon Olsztyn, Koemi, ITM Software House oraz Browar Kormoran. Zainicjowała w Olsztynie Facebookowe Śniadania Mistrzów – spotkania dla biznesu, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Jest także hostem LinkedIn Local w Olsztynie. Otrzymała wyróżnienie Lady Business Awards za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku. Jest absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym trenerem biznesu i doświadczonym mentorem marketingu. Uczy przedsiębiorców jak dzięki optymalizacji działań online pozyskiwać nowe rynki i wyposaża ich w nowoczesne narzędzia do pracy w Internecie. Szkoli m.in. z zakresu strategii marketingowych, social mediów, Facebook ads i e-marketingu. Oprócz tego publikuje w branżowych mediach i występuje na konferencjach inspirując do poszukiwania prawdziwych wartości i trafnej narracji.

Wpisz frazę i naciśnij ENTER, aby ją wyszukać