Social Media w trudnych branżach – 7 Facebookowe Śniadanie Mistrzów

Social Media w trudnych branżach

Social Media w trudnych branżach – 7 Facebookowe Śniadanie Mistrzów

 

Jak promować markę, która na pierwszy rzut oka  nie wydaje się być sexy?

Jak mówić o skomplikowanych sprawach i niszowych produktach, by mocniej biły serca klientów?

Jak zdobywać uwagę i zamówienia przez Facebooka?

 

Aby tworzyć content atrakcyjny dla Twojego klienta, zastanów się jakie może mieć problemy związane z Twoją branżą.

Spróbuj potraktować swoją markę nieco mniej serio i wykorzystać żart do zaangażowania jego emocji.

Pomyśl, jak wykorzystać bieżące wydarzenia do tworzenia angażujących treści w social media. Wykorzystuj rożne formy postów dostępne w narzędziach kanału social media.

I zawsze mów o tym, co jest ważne dla twojego klienta!

 

Więcej wskazówek znajdziesz w prezentacji z 7 Facebookowego Śniadania Mistrzów: