76% korzyści z dawania
Od zawsze ludzie dawali upominki osobom, na którym szczególnie im zależało. Z różnych powodów. Ale cel był jeden – mieć dobrą relację. Dziś jest dokładnie tak samo.
Na hasło „gadżety reklamowe” w głowach odpalają się różne skojarzenia i emocje. Komu i co podarować, tak żeby się nie ośmieszyć i nie onieśmielić obdarowanego, kiedy wręczyć upominek, jaki budżet przeznaczyć- to tylko część zadań, związanych z wręczaniem upominków. Ale to zaangażowanie może przynieść bardzo wartościowe i długotrwałe efekty biznesowe.
Upominki biznesowe stanowią potężne narzędzie budowania relacji właśnie dlatego, że potrafią wpływać na to, w jaki sposób klienci czy partnerzy biznesowi poczują się docenieni.
Jak działają gadżety promocyjne?
76% respondentom łatwiej jest przywołać nazwę firmy, od której otrzymali jakiś gadżet, niż firmy, o której przeczytali w gazecie (wg badania LJ Market Research).
Gadżety:
- budują wizerunek marki,
- zwiększają prawdopodobieństwo rekomendacji,
- świadczą o profesjonalizmie i stabilności firmy.
Co więcej: prawie 50% respondentów posiada gadżet dłużej niż rok, a 82% do tej pory posiada przynajmniej jeden gadżet reklamowy. Oznacza to, że gadżety mogą być bardzo skutecznym narzędziem budowania świadomości marki.
Personalizacja offline
Kiedy mówimy o personalizacji w marketingu musimy pamiętać, że gadżet jest wyjątkowo trafną metodą. Osobista relacja z marką, jaka buduje się w chwili otrzymania upominku jest silniejsza niż przy większości pozostałych narzędzi reklamy.
Zalety wykorzystywania upominków biznesowych:
- Szerokie spektrum okazji, miejsc i okoliczności, w których mogą być wykorzystane.
- Czas życia przeciętnego upominku wynosi ponad 1 rok i jest zdecydowanie dłuższy niż moment, w którym stykamy się z reklamą (np. prasową – 3 sekundy).
- Dodatkowe, głębokie emocje, jakie towarzyszą momentowi otrzymywania prezentu, „odpalają” efekt wzajemności.
- To sposób na wykazanie się kreatywnością i pomysłowością.
Najskuteczniejszy i zarazem najtańszy nośnik reklamy
Z V edycji badania postrzegania upominków reklamowych przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych na przełomie maja i czerwca 2016 r. wynika, że aż 91,43% respondentów dokonuje zakupu upominków reklamowych w celu kształtowania wizerunku swojej firmy – tłumaczy dr Edyta Lisowska, prezes PIAP. – Te same badania pokazują, że 85,71% ankietowanych wręcza podarunki swoim kontrahentom. Wymienione dane plasują upominki reklamowe na drugim miejscu jako najskuteczniejszy i zarazem najtańszy nośnik reklamy – dodaje*.
Pomysłowe gadżety – efekt WOW
Posiadamy 25 tys. rozmaitych gadżetów. Powiedz tylko komu chcesz wręczyć upominek i jaki masz budżet, a my przygotujemy Ci wiele propozycji: gadzety@lenartinteractive.pl
Nasze gwarancje:
- Możesz bezpłatnie wypożyczyć gadżet, żeby przed zakupem mieć pewność co do jakości.
- Automatycznie przy zakupie dołączasz do naszego Gadżeciarskiego Programu Lojalnościowego>>, gdzie otrzymujesz wartościowe upominki.
- Konkurencyjne ceny i wysokie rabaty dla stałych klientów.
RABATY i PROMOCJE
Jeśli szukasz okazji i niebanalnych gadżetów w niskich cenach, zajrzyj na nasz fanpage na Facebooku i korzystaj z bieżących promocji.
Zapraszam 🙂
Agencja reklamowa Olsztyn
Lenart interactive
*** Za: http://marketerplus.pl/teksty/dodatki-specjalne/maly-gest-duze-korzysci-czyli-dlaczego-warto-inwestowac-upominki-biznesowe/