Mimo, że wchodzimy w drugi kwartał 2016 roku, to warto przyjrzeć się trendom w działaniach marketingowych. Od kilku lat mówi się, ze nadchodzący rok będzie erą mobile. Ale ważne i rosnące trendy dotyczą także personalizacji, contentu, wideo, Growth Hackingu.
Spójrzcie na raport, jaki opracowała socjomania.pl. Eksperci z różnych dziedzin wskazują na makro trendy, ale i mniej oczywiste tendencje. Warto poczytać, żeby nie przegapić żadnej okazji biznesowej.
Oto 19 trendów wg socjomani.pl
1/ Content Marketing
2/ Context Marketing
3/ Automatyzacja Marketingu
4/ Growth-Hacking
5/ Niszowe Platformy Social Media
6/ Serwisy Biznesowe
7/ Social Media Monitoring
8/ Short Video Content
9/ Collaborative Consumption
10/ Employee Advocacy
11/ Crowdfunding
12/ Ekonomia Deskali
13/ DIY
14/ Internet miejsc, Geolokalizacja
15/ Mobile First
16/ Augmented and Virtual Reality
17/ Drony
18/ Design: gesty zamiast klikania
19/ Druk 3D
Jeśli zaintrygowały Cię te tytuły, szczegóły znajdziesz tutaj.