Trendy 2016 do zastosowania w marketingu

Mimo, że wchodzimy w drugi kwartał 2016 roku, to warto przyjrzeć się trendom w działaniach marketingowych. Od kilku lat mówi się, ze nadchodzący rok będzie erą mobile. Ale ważne i rosnące trendy dotyczą także personalizacji, contentu, wideo, Growth Hackingu.

Spójrzcie na raport, jaki opracowała socjomania.pl. Eksperci z różnych dziedzin wskazują na makro trendy, ale i mniej oczywiste tendencje. Warto poczytać, żeby nie przegapić żadnej okazji biznesowej.

Oto 19 trendów wg socjomani.pl

1/ Content Marketing

2/ Context Marketing

3/ Automatyzacja Marketingu

4/ Growth-Hacking

5/ Niszowe Platformy Social Media

6/ Serwisy Biznesowe

7/ Social Media Monitoring

8/ Short Video Content

9/ Collaborative Consumption

10/ Employee Advocacy

11/ Crowdfunding

12/ Ekonomia Deskali

13/ DIY

14/ Internet miejsc, Geolokalizacja

15/ Mobile First

16/ Augmented and Virtual Reality

17/ Drony

18/ Design: gesty zamiast klikania

19/ Druk 3D

Jeśli zaintrygowały Cię te tytuły, szczegóły znajdziesz tutaj.