Ludzie wolą przeczytać chwytliwy nagłówek, niż rzeczywiście zrozumieć jak coś działa.
Facebook to największa platforma social media, do której codziennie na całym świecie loguje się 1,56 mld osób. Mimo wielu interesujących alternatyw.
Zmiana Modeli Biznesowych
Mówiąc szczerze, część przedsiębiorców po prostu nie ogarnia nowej rzeczywistości. Irytuje się na pokolenie Z, bo łatwiej oceniać niż zrozumieć.
Technologia Blockchain wydaje się fanaberią nerdów, a może się okazać, że w niedługim czasie będą musiały uwzględniać ją rządy państw w swoich budżetach.
Chcemy mieć sztywne teksty na stronach internetowych, dlatego boimy się jak ognia otwartej komunikacji w social mediach. Bo co, jak ktoś nam wpisze komentarz nie po naszej myśli, lub dotknie tematu, który chciałeś przemilczeć..
Komunikacja 21. wieku
Klienci przejęli dziś znaczącą część komunikacji o naszych markach.
Skąd czerpią wiedzę? Po pierwsze – z własnych doświadczeń.
Ale po zerowe – z twojego fanpage’a fb, Instagrama, www czy LinkedIna, na którym kontrolnie
założyłeś konto rok temu i nic nie publikujesz.
Jak tam wypadasz? Jaki obraz budujesz, co pozostaje w pamięci i emocjach po wizycie
W twoich social mediach?
Facebook sprzedaje
Nie ma dnia, w którym byśmy nie słyszeli tego od naszych klientów. Sami widzimy
to w kampaniach, które realizujemy.
To prawda. Ale żeby to się zadziało musisz spełnić jeszcze kilka innych warunków.
W skrócie: muszą Cię znać, wiedzieć gdzie Cię znaleźć, docenić wartość twojej propozycji i uwierzyć w obietnicę.
Przypomnij sobie, czym jest marketing mix powiększony do 7P (łatwo wyguglasz).
Czas i pieniądze
Social media to nie szybka randka na jednorazowy seks.
To długofalowy związek, w którym warto dać się poznać z jak najlepszej strony, celebrować małe sukcesy i starać się być lepszym każdego dnia. Czasami przeprosić, za niedociągnięcie, innym razem rozbawić, gdy smutno. Potrzeba na to czasu i pieniędzy. Ale jeśli już się zaangażujesz, to miej pewność że flirtujesz z właściwym wybrankiem czy wybranką.
Zgodnie z celami biznesu
Bardzo często słyszę – nie mam czasu na tego facebooka i wymyślanie postów, skąd mam wziąć grafiki czy zdjęcia?
I wtedy wkraczamy my, cali na różowo i wspieramy ❤
Zanim powiemy, co się sprawdzi u Ciebie, zrobimy research, porozmawiamy z Tobą o celach biznesowych i wartościach, a dopiero potem wkroczymy na kreatywną ścieżkę i budowanie wyjątkowej tożsamości marki.
Jak to jest u Ciebie?
Chciałbyś, aby twoje treści były spójne i atrakcyjne?
Aby budowały zaangażowaną społeczność wokół twojej marki?
I oczywiście, by z Facebooka, Instagrama wpadały zapytania o ofertę??
Przyjdź, zadzwoń. Porozmawiajmy.
Być może będziesz mógł zrzucić na nas swój problem.
A my, wiesz, „doktoryzujemy” się niedługo z Facebooka 🙂
Abyś ty mógł osiągać mistrzostwo w swojej branży.
Zapraszam Cię do Lenart interactive
biuro@lenartinteractive.pl