Jak budować najlepsze doświadczenie klienta w 2019

4 Facebookowe Śniadanie Mistrzów

Narzędzia zmieniają się kilka razy w roku. Automatyzacja postępuje.

Jak zatem zwrócić uwagę odbiorcy, a nie starać się oszukać algorytmy Facebooka? Jak zaangażować odbiorcę? Jaką formę komunikacji wybrać?

Dowiedz się, jak wykorzystać dostępne narzędzia i co będzie działało w 2019r.

Pamiętaj, że czas to Twój przyjaciel, a strategia marketingowa online niech opiera się na zasobach ludzkich, nie liczbach.

Zaangażuj odbiorcę, aby przyłączył się do Twojej marki, poznał i polubił ją. Dopiero wówczas możesz liczyć na to, że klient podejmie działanie.

 

Sprawdź co się sprawdza w komunikacji marketingowej w social mediach, poznaj trendy na 2019 r. i sprzedawaj skutecznie!

 

 

 

OBEJRZYJ PREZENTACJĘ

 

 

[slideshare id=125843276&doc=prezentacja4sniadaniepp-181213200354]

 

 

 

A teraz sprawdź, co na temat nadchodzących trendów mają do powiedzenia nasi wybitni eksperci:

MARIUSZ ŁODYGA – najważniejsze trendy rozwoju marki w 2019r.

 

 

MATEUSZ CZECH – co chatboty mogą zrobić dla Waszego biznesu?

 

 

PAWEŁ TKACZYK – na co zwrócić uwagę przy projektowaniu kampanii reklamowej?