Aktualne wymiary grafik w mediach społecznościowych (aktualizacja 2021)

Aktualne wymiary grafik w mediach społecznościowych (AKTUALIZACJA – STYCZEŃ 2021)

Aktualne wymiary grafik w mediach społecznościowych

(AKTUALIZACJA 2021)

Z tego artykułu dowiesz się jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku i w innych mediach społecznościowych. Informacje są na bieżąco odświeżane – ostatnia aktualizacja przeprowadzona została w styczniu 2021. W jednym miejscu zebraliśmy główne dane o wymiarach grafik w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Linkedin, Twetter i You Tube.

W artykule brakuje jeszcze aktualnych wymiarów grafik w najbardziej znanych serwisach podcastowych. Temu tematowi poświęcimy osobny wpis.

Jeśli ciekawi Cię tematyka podcastów zapraszamy na stronę Mam Podcast na której znajdziesz wiele informacji technicznych i strategicznych o tym jak zacząć prowadzić podcast

SPIS TREŚCI

  1. Aktualne wymiary grafik na Facebooka (2021)

  2. Aktualne wymiary grafik na Instagram (2021)

  3. Aktualne wymiary grafik na Linkedin (2021)

  4. Aktualne wymiary grafik na Twitter (2021)

  5.  Aktualne wymiary grafik na YouTube (2021)

Rozmiary grafik na portalach społecznościowych to często trudny temat, szczególnie dla wszystkich rozpoczynających działania w rożnych mediach. Jeśli poszukujecie aktualnych wymiarów grafik w mediach społecznościowych, to właśnie przychodzimy Wam z pomocą. Zgromadziliśmy w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dane techniczne – wielkości publikowanych grafik na najbardziej popularnych portalach: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube i Twitter.

Korzystajcie do woli!

1. Aktualne wymiary grafik – FACEBOOK (2021)

Grafika/zdjęcie profilowe na Facebooku: 320 x 320 px

Cover photo (zdjęcie w tle) na Facebooku: 820 x 312 px

Tło wydarzenia na Facebooku: 1200 x 628 px

Tło grupy na Facebooku: 1640 × 856 px

Grafika pionowa (post) na Facebooku: 960 × 640 px (3:2)

Grafika pozioma (post) na Facebooku: 1200 × 900 px

Grafika kwadratowa (post) na Facebooku: 1080 x 1080 px

Stories na Facebooku: 900 x 600 px

Kliknij, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o publikacji postów na Facebooku.

Aktualne wymiary grafik na Facebooka 2021

Aktualne wymiary grafik na Facebooka 2021

2. Aktualne wymiary grafik – INSTAGRAM (2021)

Jeśli myślicie, że tu zabłysnąć można jedynie kwadratowymi zdjęciami, to mamy dla Was niespodziankę: poziome posty także świetnie się prezentują.

Zdjęcie profilowe na Instagramie: 110 x 110 px

Grafika kwadratowa na Instagramie: 1080 x 1080 px

Grafika pozioma na Instagramie: 1080 x 566 px – proporcje 1.91:1

Grafika pionowa na Instagramie: 1080 x 1350 px – proporcje 5:4

Instastory na Instagramie: 900 x 600 px – proporcje 9:16

Aktualne wymiary grafik na Instagramie 2021

Aktualne wymiary grafik na Instagramie 2021

3. Aktualne wymiary grafik – LINKEDIN (2021)

Linkedin to medium społecznościowe dla profesjonalistów, więc i grafiki powinny być profesjonalnie dopasowane.

Zdjęcie profilowe na Linkedin: 400 x 400 px

Cover photo na Linkedin: 1584 x 396 px

Cover photo firmy na Linkedin: 1536 x 768 px

Grafika pozioma na Linkedin: 1200 x 627 px

Grafika pionowa na Linkedin: 640 x 960 px

Grafika kwadratowa na Linkedin: 1080 x 1080 px

Aktualne wymiary grafik na Linkedin 2021

Aktualne wymiary grafik na Linkedin 2021

4. Aktualne wymiary grafik – TWITTER (2021)

Szybkie tworzenie wpisów nie wyklucza stosowania dopasowanych grafik, dlatego ich wymiary zawsze warto mieć pod ręką.

Zdjęcie profilowe na Twitterze: 400 x 400 px

Cover photo na Twitterze: 1500 x 500 px

Udostępniona grafika w tweecie na Twitterze: 800 na 418 albo 800 na 800 px

Potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu firmowych mediów społecznościowych?

Skontaktuj się z Lenart Interactive 

Aktualne wymiary grafik na Tweetera 2021

Aktualne wymiary grafik na Tweetera 2021

5. Aktualne wymiary grafik – YOUTUBE (2021)

Dobrze dopasowane kadry na You Tube sprawiają, że film staje się bardziej czytelny i atrakcyjny dla widzów. Publikacja materiałów na należącym do Google serwisie ma też wpływ na pozycjonowanie. Warto też zadba o dobrze skonfigurowaną wizytówkę marki w Google.

Profilowe zdjęcie na You Tube: 800 x 800 px

Cover photo: 2560 x 1440 px

Bezpieczny obszar cover photo (ta część jest z pewnością widzialna na wszystkich urządzeniach): 1546 x 432 px

Miniaturka: 1280 x 720 px

Kliknij jeśli chcesz dowiedzieć się jak zrobić wizytówkę w Google

Aktualne wymiary grafik na You Tube

Aktualne wymiary grafik na You Tube

A teraz do dzieła – twórz i zachwycaj grafikami i zdjęciami na swoich profilach!

Podsumowując: jeśli potrzebujesz porady, konsultacji czy pomocy przy prowadzeniu swoich socjali – zapraszamy do kontaktu.

Dużo wiedzy z dziedziny marketingu w internecie, tworzenia marki i aktualnych trendów znajduje się też na stronie Mentor Marketingu. Można się tam również zapisać na indywidualne konsultacje i kursy marketingowe prowadzone przez Sylwię Dębowską Lenart

About
Zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem dla nich strategii promocji. Pomaga uporządkować marketing, pokazuje jak znaleźć słabe strony w organizacji i postawić na atuty. Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów. Sylwia Dębowska-Lenart od 7 prowadzi agencję kreatywną Lenart Interactive. Wśród jej klientów jest m.in. Decathlon Olsztyn, Koemi, ITM Software House oraz Browar Kormoran. Zainicjowała w Olsztynie Facebookowe Śniadania Mistrzów – spotkania dla biznesu, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Jest także hostem LinkedIn Local w Olsztynie. Otrzymała wyróżnienie Lady Business Awards za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku. Jest absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym trenerem biznesu i doświadczonym mentorem marketingu. Uczy przedsiębiorców jak dzięki optymalizacji działań online pozyskiwać nowe rynki i wyposaża ich w nowoczesne narzędzia do pracy w Internecie. Szkoli m.in. z zakresu strategii marketingowych, social mediów, Facebook ads i e-marketingu. Oprócz tego publikuje w branżowych mediach i występuje na konferencjach inspirując do poszukiwania prawdziwych wartości i trafnej narracji.

Wpisz frazę i naciśnij ENTER, aby ją wyszukać